Франція виграла Лігу Націй після голу з офсайду. Чому його зарахували: відео

Франція виграла Лігу Націй після голу з офсайду. Чому його зарахували: відео

Франція виграла Лігу Націй після голу з офсайду. Чому його зарахували: відео AP

Кіліан Мбаппе у момент передачі перебував у положенні поза грою.

Збірна Франції з футболу стала переможцем Ліги націй у сезоні 2020/21. У фіналі французька команда перемогла Іспанію (2:1).

Читайте також: Визначився чемпіон другого розіграшу Ліги Націй УЄФА, результати фінальних матчів

Вирішальний гол у ворота іспанців забив форвард Кіліан Мбаппе. На 80-й хвилині нападник скористався передачею захисника Тео Ернандеса, після чого пробив у ближній від голкіпера кут.

Під час передачі Ернандеса форвард збірної Франції перебував у офсайді. Однак арбітр зустрічі Ентоні Тейлор зарахував взяття воріт навіть після перегляду VAR.

Що сталося в епізоді із забитим м'ячем?

У момент пасу Ернандеса Мбаппе перебував ближче до воріт, аніж захисник Ерік Гарсія. Це було помітно під час повтору: корпусом нападник збірної Франції знаходився у офсайді.

МбаппеVoetbal

Гарсія у момент передачі Ернандеса на Мбаппе догравав епізод до кінця. Намагаючись перехопити пас на француза, захисник збірної Іспанії пішов у підкат, але не зміг завадити Кіліану дістатися до м'яча.

Проте, як виявилося згодом, саме підкат іспанського футболіста і став вирішальним у контексті того, що гол зарахували.

Чому арбітр зарахував гол Мбаппе?

Після матчу півзахисник збірної Іспанії Серхіо Бускетс розповів, яким чином арбітр пояснив своє рішення. За його словами, Мбаппе перебував в офсайді, проте через те, що Гарсія намагався зіграти в м'яч і до нього доторкнувся, суддя вирішив, що положення поза грою зараховувати не варто.

"На нашу думку, [в епізоді з другим голом] був офсайд. Арбітр сказав нам, що оскільки Ерік [Гарсія] намагався зіграти у м'яч, офсайд було скасовано, але це не має жодного сенсу. Він просто намагався перехопити м'яч, він не грав у нього і не зміг цього зробити".

Схожу точку зору висловив і сам захисник. Він наголосив, що не розуміє, як мусив інакше діяти в цьому епізоді.

"Це очевидний офсайд. Арбітр сказав мені, що я намагався зіграти в м'яч. Що я мав робити? Просто відійти та дозволити йому бігти далі? Мабуть, такі вже правила".

Згідно правила 11.2, арбітр дійсно мав право не фіксувати офсайд на Мбаппе. У ньому вказано, що за умов, коли футболіст свідомо грав у м'яч, який після цього потрапив до суперника, то у такому разі гравець атаки не перебуває в положенні поза грою.

Що відомо

  • Франція - другий в історії переможець Ліги націй. Уперше перемогу в турнірі здобула збірна Португалії.
  • Завдяки перемозі французи стали першою в історії збірною, яка виграла чемпіонат світу, чемпіонат Європи та Лігу націй.
  • У двох поєдинках "Фіналу чотирьох" Ліги націй Мбаппе забив два м'ячі і також віддав дві результативні передачі.
Категорії
БіатлонБоксКомандні види спортуВелоспортДзюдоВодний спортГімнастикаВелоспортФормула-1ХокейЛегка атлетикаУсик - ДжошуаЛіга чемпіонів