Від початку 2021 року для українців зростуть податки і тарифи на газ, водночас збільшиться і мінімальна заробітна плата та пенсії. Про головні зміни, які очікують жителів Полтавщині, - в огляді від Суспільного.

Мінімальна зарплата
Із січня 2021 року розмір мінімальної зарплати становитиме 6 тисяч гривень. Це на тисячу гривень більше, ніж було до цього. За такі зміни в серпні 2020-го проголосувала Верховна Рада України.

Пенсії
На декого чекає і підвищення пенсій – із 2 100 до 2 400 гривень. Це стосується тих, кому за 65 років. Стаж роботи для чоловіків – 30 років, для жінок – 25 років. Загалом протягом 2021 планують підвищувати пенсії у п’ять етапів.

Податки
Для підприємців із 1 січня зростуть податки. Це через підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати. Єдиний соціальний внесок для ФОПів із початку року збільшиться із 1 100 гривень до 1 320 гривень на місяць, з грудня – до 1 430 гривень.
Платіжки за газ
Ціна на розподіл газу також збільшиться. Зокрема, тариф "Полтавагазу" – з 1,09 гривень зросте до 2,07 гривень. Відповідні зміни наприкінці 2020-го ухвалив тарифний регулятор.
Тарифи на електроенергію
Урядовці скасували пільговий тариф на електроенергію у 90 коп/КВт.год для населення на перші 100 кВт.год. І встановив з 1 січня 2021 року фіксовану ціну для побутових споживачів – 1,68 грн/кВт.год. Це рішення ухвалили наприкінці грудня 2020-го.

Санітарні норми у школах
Із 2021 року для шкіл почнуть діяти нові санітарні норми. Серед змін – обов’язкові внутрішні туалети у закладах освіти, офіційно дозволений Інтернет та оновлені принципи харчування.