Чому на інтерв'ю Зеленського не запросили Суспільного мовника. СУСПІЛЬНЕ | ВІДЕОНОВИНИ

Чому на інтерв'ю Зеленського не запросили Суспільного мовника. СУСПІЛЬНЕ | ВІДЕОНОВИНИ

Чому на інтерв'ю Зеленського не запросили Суспільного мовника. СУСПІЛЬНЕ | ВІДЕОНОВИНИ Колаж, Суспільне

Пресслужба президента Володимира Зеленського не запросила журналістів Суспільного мовника на інтерв'ю глави держави українським каналам, яке проходило 22 жовтня. Натомість на розмову з президентом запросили представників чотирьох комерційних телеканалів. Відмову Суспільному речниця президента Юлія Мендель пояснила "недостатніми рейтингами" мовника.

"Володимир Зеленський дав інтерв'ю чотирьом українським каналам. Обговорили всі найважливіші питання: від глобального виклику COVID-19 до задавнених українських проблем, як, наприклад, боротьби з корупцією та важкості реформування секторів", — написала речниця президента Юлія Мендель у Facebook 22 жовтня.

У коментарях у Мендель дописувачі поцікавилися, чому на інтерв'ю не запросили журналістів Суспільного мовника. Речниця Зеленського у відповідь пояснила рішення начебто "недостатніми рейтингами" телеканалу. У коментарях також зауважили, що Суспільне є "незалежним від забаганок олігархів-власників приватних телекомпаній і представляє інтереси суспільства", а також, що є "неправильним ігнорувати Суспільне, навіть якщо його рейтинги відрізняються від комерційних каналів".

Коментарі на сторінці речниці ЗеленськогоFacebook

Коментарі на сторінці речниці Зеленського

Мендель відповіла, що Офіс президента "чекає вищих стандартів, якісних матеріалів та підвищення довіри до Суспільного" і обурилася тому, що "президент має сприяти підвищенню рейтингів".

Коментарі на сторінці речниці ЗеленськогоFacebook

Коментарі на сторінці речниці Зеленського

Коментарі на сторінці речниці ЗеленськогоFacebook

Коментарі на сторінці речниці Зеленського

Серед запрошених телеканалів виявилися телеканал "Україна" (належить олігарху Рінату Ахметову), телеканал "Інтер" (належить олігарху Дмитру Фірташу), телеканал "ICTV" (належить бізнесменові Віктору Пінчуку та його дружині Олені, яка є дочкою другого президента України Леоніда Кучми), та телеканал "1+1" (належить олігарху Ігорю Коломойському). При цьому Національна суспільна телерадіокомпанія України (Суспільний мовник) фінансується коштом податків громадян України.

Що відомо

  • На пресконференції щодо річниці своєї інавгурації 20 травня президент Зеленським назвав Суспільну телекомпанію "НТКУ" та заявив, що вважає її державним телеканалом. "Я хочу, щоб НТКУ став найкрутішим в Україні. Щоб в Україні державний канал був крутішим за будь-який комерційний", — сказав президент.
  • Сайт Суспільне | Новини, разом із ще п'ятьма онлайн-медіа, очолив список найякісніших засобів масової інформації щодо дотримання професійних стандартів.
Категорії
ПолітикаЕкономікаКультураСвітСпортВідеоПодіїТоп дняПриродаРегіониСтильДітиНаукаТехнологіїУрбаністикаЇжаДомашні твариниЛюди