Комітет арбітрів дав роз'яснення стосовно незарахованого голу в фіналі Кубка України

Комітет арбітрів дав роз'яснення стосовно незарахованого голу в фіналі Кубка України

Комітет арбітрів дав роз'яснення стосовно незарахованого голу в фіналі Кубка України Facebook FC Dynamo Kyiv

Комітет арбітрів Української асоціації футболу пояснив, чому рішення арбітрині фіналу Катерини Монзуль про скасування голу Шепелєва було правильним.

"Динамо" здолало полтавську "Ворсклу" в серії одинадцятиметрових ударів. Володаря Кубка могли з'ясувати раніше, якби не скасований на 70-й хвилині гол динамівця Володимира Шепелєва. Півзахисник забив з гри, однак у офсайді перебував інший футболіст киян у атаці - Беньямін Вербіч. Комітет арбітрів УАФ оцінив рішення суддівської бригади на чолі з Катериною Монзуль як правильне.

"Переглядаючи цей відеоепізод, можна переконатися, що гравець № 8 "Динамо", який забивав гол (Шепелєв), знаходився в правильній позиції, а його партнер № 7 (Вербич) знаходився неподалік у позиції "поза грою", і його дії явно впливали на дії/можливості захисника "Ворскли" № 17 (Чеснакова) зіграти м’ячем, що був поруч із ним. Тому це є втручанням в дії суперника, що заслуговує покарання", - йдеться в роз'ясненні.

У комітеті також навели перелік дій гравця в офсайді, через які взяття воріт не зараховується.

  • втручається у гру, зігравши у м'яч або торкнувшись м'яча, який йому переадресував або якого останнім торкнувся партнер по команді.
  • втручається в дії суперника, тобто заважає супернику зіграти або мати можливість зіграти м’ячем, явно перекриваючи поле зору супернику.
  • веде боротьбу із суперником за м’яч.
  • очевидно намагається грати м’ячем, який знаходиться близько від нього, коли такі дії впливають на суперника.
  • виконує очевидну дію, що явно впливає на можливість суперника зіграти в м’яч.

Що відомо

Категорії
Олімпіада-2020Паралімпійський спортБаскетболВодний спортКомандні види спортуФормула 1MMAФехтуванняКіберспортІншеОлімпійський спортЗимовий спортPress Start