Державний телеканал "Дом" отримав попередження через карту України без Криму

Державний телеканал "Дом" отримав попередження через карту України без Криму

Державний телеканал "Дом" отримав попередження через карту України без Криму "Дом"

Український державний телеканал "Дом" отримав попередження від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення через те, що показав в ефірі карту, на якій окупований Крим позначено як територію Росії.

"Трансляція мапи, на якій український Крим зображено частиною іншої держави, могла бути сприйнята глядачами телеканалу "Дом" так, що Кримський півострів не входить до складу України. Це суперечить конституційним положенням про суверенітет, унітарність і територіальну цілісність нашої держави", — зазначили у Нацраді.

Карту з "російським Кримом" канал показав 5 липня 2021 року на початку та наприкінці програми "Русский дневник".

При цьому регулятор відзначив, що того ж дня телеканал вибачився перед аудиторією, а також провів службову перевірку та дійшов висновку, що інцидент стався через службову недбалість співробітників.

"Варто зауважити, що програма "Русский дневник" транслювалася на телеканалі "ДОМ" у повторі  і в працівників телерадіоорганізації була можливість перевірити об’єктивність поширеної інформації та усунути недостовірні факти. На жаль, компанія  вчасно не вжила необхідних заходів і допустила повторну трансляцію запису програми із правопорушенням, яке, врешті, й призвело до поширення в національному ефірі необ’єктивної інформації",— наголосили у Нацраді.

Через це регулятор визнав компанію порушником закону "Про телебачення і радіомовлення", оскільки вона не виконала обов’язок мовників щодо поширення об’єктивної інформації та не дотрималася законодавства України і вимог ліцензії.

Що відомо

  • Обласний адміністративний суд Києва відкрив провадження щодо анулювання ліцензії телеканалу, зареєстрованого під назвою "НАШ 365".
  • У червні Національна рада з питань телебачення та радіомовлення наклала 114 тисяч гривень штрафу на телеканал "НАШ" за трансляцію брифінгу Вадима Рабіновича з висловлюваннями про "фашизм" в Україні.
  • 28 квітня Нацрада за результатами трьох перевірок наклала два штрафи на телеканал "НАШ" через участь в ефірі представника так званої "ЛНР", заклики до розв`язання агресивної війни та розпалювання ворожнечі.
  • У лютому Служба безпеки затримала військово-політичного телевізійного експерта Юрія Дудкіна та повідомила йому про підозру у підривній діяльності в інтересах російських спецслужб.
  • 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи — За життя" Тараса Козака. Також під санкції потрапили канали "112-Україна", ZIK та NewsOne.

Читайте нас у Telegram: головні новини України та світу

Станьте частиною Суспільного: повідомляйте про важливі події з життя вашого міста чи селища. Надсилайте свої фото, відео та новини і ми опублікуємо їх на діджитал-платформах Суспільного. Пишіть нам на пошту: [email protected]. Користувачі акаунтів Google можуть заповнити форму тут. Ваші історії важливі для нас!

Категорії
ПолітикаЕкономікаКультураСвітСпортВідеоПодіїТоп дняПриродаРегіониСтильДітиНаукаТехнологіїУрбаністикаЇжаДомашні твариниЛюди