СБУ повідомила про підозру раднику Аксьонова Олегу Крючкову

СБУ повідомила про підозру раднику Аксьонова Олегу Крючкову

Олег Крючков
Олег Крючков. Заборонена в Україні соцмережа "Вконтакте"/Сергій Аксьонов

Служба безпеки України повідомила про підозру генпродюсеру підконтрольного РФ ТРК "Крым" і раднику окупаційного голови Криму Олегу Крючкову.

Про це повідомляє Офіс генпрокурора України.

Йому повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 6 ст. 111-1 Кримінального кодексу України, тобто у здійсненні інформаційної діяльності у співпраці з державою-агресором та його окупаційною адміністрацією, спрямованої на підтримку держави-агресора, iï окупаційної адміністрації, за відсутності ознак державної зради.

Також Крючкова підозрюють за ст. 436 Кримінального кодексу України, тобто у публічних закликах до агресивної війни, а також розповсюдженні матеріалів із закликами до вчинення таких дій та за ч. 3 ст. 436-2 Кримінального кодексу України, тобто у виправдовуванні тимчасової окупації частини території України, вчиненому з використанням засобів масової інформації.

З матеріалів слідства стало відомо, що Крючков з 2014 року активно веде інформаційну кампанію на користь держави-агресора, закликаючи громадськість до агресивних дій та виправдовуючи окупацію частини території України.

У 2018 році він був включений до складу міністерства внутрішньої політики, інформації та зв'язку Криму, яке контролюється Росією, а пізніше став радником з інформаційної політики очільника півострова. Також у той же рік він обійняв посаду генпродюсера "Телерадіокомпанії "Крим".

Починаючи з 2022 року, він активно використовує соціальні мережі для поширення матеріалів, спрямованих на підтримку держави-агресора, закликаючи громадськість до агресивних заходів та пропагуючи символ "Z".

Що відомо про Олега Крючкова

До окупації Криму поєднував роботу на російську телекомпанію НТВ і український "Новий канал". Ще з того часу мав скандальну репутацію через поширення явних фейків і наративів російських спецслужб.

Саме Крючков у перші дні окупації Криму допомагав зрадникам і окупантам облаштувати інформаційний центр у захопленій державній ТРК "Крим".

Після повномасштабного вторгнення РФ в Україну керівництвом ТРК "Крым" для поширення пропагандистського контенту були створені філії телеканалу і спеціальні програми "Херсон24" і "Запорожье24", які поширювали російські наративи і пропаганду в інформпросторі окупованого півдня, звідки були витіснені українські медіа, використовуючи захоплене майно і частоти телерадіокомпанії Суспільне Херсон.

Російські окупанти захопили будівлю Херсонської філії Суспільного телебачення та телевежу як тільки зайшли у місто — від 2 березня 2022 року. Озброєні російські військові відключили камери спостереження та перевірили бомбосховище, в якому тоді знаходилося 15 людей. На щастя, їх відпустили того ж дня. Журналісти з того часу не мають доступу до приміщення, але продовжують працювати віддалено.

Підписуйтеся на новини Суспільне Крим у Telegram та Facebook

На початок