Рада ЄС. Getty Images

Рада ЄС 17 травня вирішила призупинити трансляцію в Європейському Союзі ще чотирьох ЗМІ, які поширюють і підтримують російську пропаганду та агресивну війну проти України. Це Voice of Europe ("Голос Європи"), "РИА Новости", "Известия" та "Российская газета".

Про це повідомляється на сайті Ради ЄС.

Зазначається, що ці засоби масової інформації перебувають під постійним прямим чи опосередкованим контролем керівництва Російської Федерації та відіграють важливу роль у розгортанні та підтримці агресивної війни Росії проти України та дестабілізації сусідніх країн.

При цьому, відповідно до Хартії основоположних прав, узгоджені заходи не перешкоджатимуть цим ЗМІ та їхнім співробітникам здійснювати в ЄС діяльність, окрім телемовлення, наприклад дослідження та інтерв’ю.

15 травня стало відомо, що посли Європейського Союзу погодили заборону на мовлення "Голосу Європи", "РИА Новости", "Известия" та "Российской газеты" на всій території Євросоюзу.

"Це означатиме, що ці 4 компанії будуть додані до того ж чорного списку ЄС, що і RT та Sputnik, тобто доступ до їхніх медіа-продуктів в Євросоюзі буде неможливим, але репортери цих компаній все ще можуть робити репортажі з країн-членів", — пояснив тоді редактор Радіо Свобода Рікард Йозвяк.