"Рішення зріло давно". Ткаченко прокоментував блокування каналів соратника Медведчука

УНІАН

Міністр культури Олександр Ткаченко прокоментував санкції, запроваджені проти телеканалів "112 Україна", "ZIK" і "NewsOne", а також проти їхнього власника, депутата від ОПЗЖ Тараса Козака, повідомивши, що рішення про це зріло давно.

Про це міністр написав у своєму Telegram.

"Рішення РНБО про санкції щодо трьох телеканалів, що називають себе українськими – давно зріло в суспільстві та у більшості журналістської спільноти. Йдеться про "NewsOne", "ZIK", "112 Україна" та їхнього бенефіціара – Тараса Козака (хоча всі при цьому називали їх "медведчуківськими")", – заявив Ткаченко.

Також він назвав рішення про блокування "винятковим, але вчасним кейсом", додавши, що причиною цього рішення було, зокрема, масове порушення телеканалами журналістських стандартів.

"Цей кейс є винятковим, але вчасним. І не тільки через інформаційний тероризм і загрозу безпеці України цих інструментів пропаганди Кремля. Але й через масові порушення журналістських стандартів, фейки та маніпуляції", – написав міністр.

Окрім того, Ткаченко назвав заблоковані телеканали "іноземною пропагандистською машиною", джерелом фінансування якої є Росія.

"Рішення РНБО – симетричне на щоденні інформаційні та пропагандистські атаки на нашу свободу та незалежність. Це логічне завершення розслідування Тимчасової слідчої комісії, у якій я брав участь ще під час роботи народним депутатом. Тоді ми з’ясовували, як відбувалися оборудки під час зміни власників телеканалів 112, ZIK та NewsOne, які сьогодні належать одній людині – правій руці Медведчука, депутату Тарасу Козаку", – додав посадовець.

Також міністр повідомив, що ухвалене рішення завадить інформаційної монополізації в інтересах окремих політичних сил.

Що відомо

  • 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від "Опозиційної платформи – За життя" Тараса Козака.
  • Також під санкції потрапили канали "112-Україна", "ZIK" та "NewsOne". Їхню трансляцію було припинено за пів години після публікації указу президента.
  • 28 січня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення винесла попередження і наклала штраф (114 067 грн) на "112 Україна".