Росія обмежує доступ до мовних ресурсів низки ЗМІ Євросоюзу

Росія обмежує доступ до мовних ресурсів низки ЗМІ Євросоюзу

Росія обмежує доступ до мовних ресурсів низки ЗМІ Євросоюзу
Росія обмежує доступ до мовних ресурсів низки ЗМІ Євросоюзу. Пресслужба МЗС РФ

Росія обмежує доступ з території РФ до мовних ресурсів низки медіа Євросоюзу. Це стане відповіддю на обмеження ЄС щодо російських ЗМІ.

Про це повідомили в МЗС РФ.

Обмеження на адресу європейських ЗМІ запроваджено у відповідь на заборону мовлення в ЄС “РИА Новости”, "Известий" і Российськой газети, повідомили в МЗС, яке набирає чинності сьогодні, 25 червня.

"Російська сторона неодноразово і на різних рівнях попереджала, що політично вмотивовані утиски вітчизняних журналістів та необґрунтовані заборони російських ЗМІ на просторі ЄС не залишаться без реакції. Незважаючи на це, у Брюсселі та столицях країн блоку вважали за краще піти шляхом ескалації, черговою нелегітимною забороною змусивши Москву на прийняття дзеркальних і пропорційних контрзаходів. Відповідальність за такий розвиток подій лежить виключно на керівництві Євросоюзу і на країнах цього об'єднання, що підтримали таке рішення", — йдеться у заяві МЗС Росії

Якщо санкції щодо російських ЗМІ буде знято, Москва також перегляне свої відповідні обмежувальні заходи, заявили в МЗС РФ.

Загалом йдеться про понад 80 європейських ЗМІ, щодо яких вводяться заходи у відповідь з обмеження мовлення та доступу до ресурсів в мережі Інтернет з території Російської Федерації.

Австрія

1. Державна телерадіокомпанія "ORF" (orf.at);

2. Медіахолдинг "Osterreich" (oe24.at);

Бельгія

3. Журнал "Le Vif" (levif.be);

4. Журнал "Knack" (knack.be);

Болгарія

5. Новинний інформаційний портал "Mediapool" (Mediapool.bg);

6. Газета "24 Chasa" (24chasa.bg);

Угорщина

7. Інформаційний інтернет-портал 444.hu;

Німеччина

8. Журнал "Der Spiegel" (spiegel.de);

9. Газета "Die Zeit" (zeit.de);

10. Газета "Frankfurter Allgemeine Zeitung" (faz.net);

Греція

11. АТ "Грецьке радіо та телебачення EPT (ert.gr, ertnews.gr);

12. Медіахолдинг "Skai" (skai.gr);

13. Телеканал "Mega" (Megatv.com);

14. Газета "Proto Thema" (protothema.gr);

Данія

15. Щоденна газета "Berlingske" (berlingske.dk);

16. Видання "Information" (information.dk);

Ірландія

17. Національна телерадіокомпанія "RTE" (rte.ie);

18. Газета The Irish Times (irishtimes.com);

19. Газета "The Irish Independent" (independent.ie);

Іспанія

20. Газета "El Mundo" (elmundo.es);

21. Газета "El Pais" (elpais.com);

22. Інформаційне агентство "EFE" (efe.com);

23. Державне телебачення Іспанії Televisión Española (rtve.es);

Італія

24. Телеканал загальнонаціонального мовлення "LA7" ​​(la7.it);

25. Газета "La Stampa" (lastampa.it);

26. Газета "La Repubblica" (repubblica.it);

27. Телекомпанія "RAI" (rai.it, rainews.it);

Кіпр

28. Газета Politis (politis.com.cy);

29. Електронний інформаційний портал Cyprus Times (cyprustimes.com);

30. Газета "Cyprus Mail" (cyprus-mail.com);

Латвія

31. Телеканал "Latvian Television" Латвійське радіо 4 (lsm.lv);

32. Інтернет-портал apollo.lv;

33. Інтернет-телеканал tvnet.lv;

34. Видання "Diena" (diena.lv);

Литва

35. Інтернет-портал "LRT" (lrt.lt);

36. Інтернет-портал "15min.lt" (15min.lt);

37. Інтернет-портал "lrytas.lt" (lrytas.lt);

Мальта

38. Центральний державний телеканал Television Malta TVM (tvmnews.mt);

39. Газета "Times of Malta" (timesofmalta.com);

40. Газета "The Malta Independent" (independent.com.mt);

41. Газета "Malta Today" (maltatoday.com.mt);

Нідерланди

42. Телерадіокомпанія "Nos" (nos.nl);

43. Газета "Nrc" (nrc.nl);

44. Газета "Algemeen Dagblad" (ad.nl);

Польща

45. Телеканал Belsat (belsat.eu, belsat.pl);

46. ​​Журнал «Нова Польща» (novayapolsha.eu, novayapolsha.com novayapolsha.pl);

Португалія

47. Телеканал "RTP Internacional" (rtp.pt);

48. Газета "Publico" (publico.pt);

49. Газета "Expresso" (expresso.pt);

50. Інформаційно-аналітичний проект "Observador" (observador.pt);

Румунія

51. Телеканал "Pro TV International" (супутники "Eutelsat 16A -16 EST" та "Astra 5B - 31,5 EST"; веб-сайти: stirileprotv.ro, protv.ro);

52. Телеканал "Digi24" (супутник "Eutelsat 16A - 16EST"; веб-сайт digi24.ro);

53. Телеканал "B1TV" (супутник "Astra 5B - 31,5 EST"; веб-сайт b1tv.ro);

Словаччина

54. Газета "SME" (sme.sk);

55. Інтернет-видання "Dennik N" (dennikn.sk);

Словенія

56. Інтернет-видання «Nova24» (Nova24.si, Nova24tv.si);

57. Інтернет-видання "Demokracija" (Demokracija.si, Demokracija.eu);

Фінляндія

58. Газета "Ilta-Sanomat" (is.fi);

59. Газета "Iltalehti" (iltalehti.fi);

60. Газета "Helsingin Sanomat" (hs.fi);

61. Телерадіокомпанія "Yleisradio" (yle.fi);

Франція

62. Телеканал "LCI" (tf1info.fr);

63. Газета "Le Monde" (lemonde.fr);

64. Газета "La Croix" (la-croix.com);

65. Газета "Liberation" (liberation.fr);

66. Журнал "Lexpress" (lexpress.fr);

67. Радіокомпанія "Radio France" (radiofrance.fr);

68. Інформаційне агентство "Agence France-Presse" (afp.com, afpforum.com);

69. Телеканал "CNews" (cnews.fr);

70. Телекомпанія "Arte" (arte.tv);

Чехія

71. Телеканал "Ceska Televize" (ceskatelevize.cz);

72. Інтернет-портал «Seznam Zpravy» (seznamzpravy.cz);

Швеція

73. Телерадіокомпанія "SVT" (svt.se);

74. Радіокомпанія Sveriges Radio (sverigesradio.se);

Естонія

75. Інформаційний веб-портал propastop.org;

76. Національна телерадіомовна корпорація «ERR» (err.ee);

77. Медіаресурс Delfi (delfi.ee);

Загальноєвропейські ЗМІ

78. Agence Europe (agenceurope.eu);

79. Politico (www.politico.eu, www.politico.com);

80. Супутниковий пакет Svoboda Satellite Package;

81. Інтернет-видання "Euobserver" (Euobserver.com).

Рада ЄС 17 травня вирішила призупинити трансляцію в Європейському Союзі ще чотирьох ЗМІ, які поширюють і підтримують російську пропаганду та агресивну війну проти України. Це Voice of Europe ("Голос Європи"), "РИА Новости", "Известия" та "Российская газета".

На початок