В Одесі через отруєння померли двоє 4-річних дітей: поліція встановлює деталі

В Одесі через отруєння померли двоє 4-річних дітей: поліція встановлює деталі

Доповнено
В Одесі через отруєння померли двоє 4-річних дітей: поліція встановлює деталі
Карета швидкої допомоги. Ілюстративне фото: unsplash

В Одесі від отруєння невідомою речовиною померли 4-річні двійнята. Про це 16 травня повідомили у пресслужбі поліції Одещини.

За даними поліції, хлопчик помер до приїзду лікарів, а дівчинка у лікарні. Попередньо, мати дітей, після того, як їм стало зле, спробувала їм самотужки допомогти, після чого викликала медсестру.

Але згодом стан дітей різко погіршився і мати викликала "швидку". Наразі до ЄРДР внесли дані за фактом неналежного виконання медичних обов'язків та нещасного випадку. Обставини смерті дітей встановлюють.

ДОПОВНЕНО. 14:05. Завідувач відділення анестезіології Одеської обласної дитячої клінічної лікарні Володимир Босенко розповів, що дівчинку доставили до лікарні близько четвертої ранку у важкому стані, де вона пробула п’ять годин. Після інтенсивної терапії, зазначив лікар, було певне покращення стану, після чого дитину перевели на штучну вентиляцію легенів. Близько десятої ранку у дівчинки зупинилося серце, й попри спроби реанімації, о 10:45 лікарі констатували смерть.

У медиків є кілька версій, що могло спричинити смерть дитини. Одна з них - соматичне захворювання. Лікар розповів, що важко було щось одразу діагностувати, адже у дівчинки були запальні зміни в складі крові. Також був наявний токсикаційний синдром: у дитини була сіро-землистого кольору шкіра, порушення периферійного кровообігу, нестабільна гемодинаміка, тому медики не виключали як харчове, так і отруєння хімічною речовиною.

Володимир Босенко розповів, що лікарі проводили бесіду з матір’ю, намагаючись з’ясувати, чи вживала донька які-небудь препарати, але матір чіткої відповіді не дала. Разом з тим, жінка почувала себе добре, не мала ознак захворювання. Розповіла вона медикам і про прихід медсестри.

“Вона черговому лікарю сказала, що сестра зробила укол протиблювотного препарату “Церукал”, але він не міг привезти до того стану, з яким дитина потрапила до нас. …. Він ніякого впливу на перебіг захворювання не мав. …. Препарат був введений в дозі, яка відповідає дозі цього віку”, - зазначив Володимир Босенко.

Він також розповів, що до лікарні іноді потрапляють діти з отруєнням “Церукалом”, однак з іншими симптомами й ці випадки не закінчуються летально. Також, за словами лікаря, до такого стану й не призвели б нітрати, які, начебто могли міститися в овочах, які їли діти.

Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Одеси та області

Вибір редакції

На початок