ВВС вибачилася за "оманливе" інтерв’ю принцеси Діани

ВВС вибачилася за "оманливе" інтерв’ю принцеси Діани

ВВС вибачилася за "оманливе" інтерв’ю принцеси Діани АР

Редакція BBC 20 травня вибачилася перед представниками королівської родини, зокрема перед принцами Вільямом і Гаррі, за "оманливий спосіб" отримання інтерв’ю у принцеси Діани у 1995 році.

Про це йдеться у відповідному матеріалі корпорації.

"BBC не дотримався "високих стандартів доброчесності та прозорості" у інтерв'ю Мартіна Башира з принцесою Діаною у 1995 році. Башир діяв "обманним шляхом" і підробляв документи для отримання інтерв'ю", — йдеться у заяві.

Зазначається, що незалежне розслідування на чолі з колишнім суддею Верховного суду Британії лордом Дайсоном дійшло висновку, що сенсаційне інтерв'ю журналіст отримав за допомогою підроблених документів. Також він збрехав про обставини матеріалу керівництву ВВС.

За це редакція і сам журналіст вибачились перед принцами Вільямом і Гаррі, а також перед принцом Чарльзом та братом принцеси Діани графом Спенсером. Башир вирішив також повернути всі нагороди, які він здобув після виходу матеріалу (зокрема телевізійну премію BAFTA, отриману у 1996 році).

Читайте також: Принц Гаррі розповів про своє пияцтво та напади паніки після смерті Діани

Скандальне інтерв'ю

У інтерв'ю принцеса Діана вперше розповіла про подружню зраду принца Чарльза. Також вона зауважила, що нещаслива у королівській родині і її шлюб з принцом Чарльзом розвалися.

За її словами, у той момент вони вже не жили разом, він зраджував їй, а вона — йому. Також Діана сказала відому фразу "У тому шлюбі нас було троє", маючи на увазі Каміллу Паркер-Боулз, з якою у принца Чарльза вже були стосунки.

Інтерв'ю стало причиною розлучення Діани з принцом Чарльзом.

Читайте також: Музей воскових фігур в Лондоні прибрав принца Гарі та Меган Маркл з королівської експозиції

Два розслідування

Брат Діани Чарльз Спенсер заявив, що журналіст BBC Мартін Башир обманом змусив її розповісти подробиці свого особистого життя.

"Він нібито показав йому фальшиві виписки банківських рахунків, щоб увійти до нього в довіру і через нього зав'язати контакт з принцесою. Із фальшивих документів випливало: люди з найближчого оточення Діани діляться відомостями про її життя з таблоїдами та отримують за це гроші", — пише видання.

Після цього ВВС вирішила провести внутрішнє розслідування та виправдала Башира та програму "Панораму".

Однак у 2020 році, коли граф Спенсер знову заявив, що Мартін Башир отримав інтерв'ю через обман, корпорація вирішила провести повторне розслідування.

"58-річний Башир залишається одним з найвідоміших британських журналістів. Він звільнився з ВВС минулого тижня, пославшись на проблеми зі здоров'ям", — зазначили у ВВС.

Що відомо

  • Принцеса Діана — мати принців Вільяма та Гаррі. Вона була дружиною спадкоємця британського престолу принца Чарльза Вельського. Весілля відбулося у лондонському соборі Святого Павла в 1981 році. Але в 1992 році пара роз'їхалася, а в 1996-му - розлучилася.
  • Діана загинула в автокатастрофі, що сталася вночі 31 серпня 1997 року в Парижі, в тунелі під мостом Альма. Водій Анрі Поль, в автомобілі якого їхала принцеса, намагався відірватися від папараці, та при в'їзді в тунель втратив керування і врізався в колону, що розділяла потоки руху.

Читайте нас у Telegram: головні новини України та світу

Станьте частиною Суспільного: повідомляйте про важливі події з життя вашого міста чи селища. Надсилайте свої фото, відео та новини і ми опублікуємо їх на діджитал-платформах Суспільного. Пишіть нам на пошту: story@suspilne.media. Користувачі акаунтів Google можуть заповнити форму тут. Ваші історії важливі для нас!

Категорії
ПолітикаЕкономікаКультураСвітСпортВідеоПодіїТоп дняПриродаРегіониСтильДітиНаукаТехнологіїУрбаністикаЇжаДомашні твариниЛюди